Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι το χιούμορ…
Στο πλαίσιο του πειράματος ένας ενήλικας που προσπαθούσε να πιάσει ένα παιχνίδι που βρισκόταν πολύ μακριά του είτε το έπιανε και έπαιζε μαζί του, είτε το έριχνε απότομα κάτω γεγονός που προκαλούσε γέλιο στα παιδιά που παρακολουθούσαν.
Πράγματι οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα νήπια που γελούσαν με το «πάθημα» των μεγάλων ήταν σε θέση να επαναλάβουν την ίδια ενέργεια με επιτυχία συγκριτικά και εκείνα που δεν γελούσαν.
Ο λόγος για τον οποίο το γέλιο φαίνεται να ενισχύει τη μάθηση δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρος, αλλά οι ερευνητές προτείνουν δυο πιθανές εξηγήσεις. Η πρώτη σχετίζεται με την ιδιοσυγκρασία των παιδιών, με την έννοια ότι τα πιο γελαστά παιδιά είναι και ανοιχτά και πρόθυμα να εμπλακούν με επιτυχία σε ένα νέο έργο. Η δεύτερη εξήγηση βασίζεται στην χημεία του εγκεφάλου και υποστηρίζει ότι η ντοπαμίνη που αυξάνεται χάρη στο γέλιο ενισχύει την ικανότητα μάθησης.